Mijn lijst met blogs

maandag 15 september 2014

December 1 2013 Ellie loopt mee in de demonstratie tegen verwaarlozing van dieren in Granada



December 1 2013 Ellie loopt mee in de demonstratie tegen
                                 verwaarlozing van dieren in Granada




Sinds mijn meisje Ellie in mijn leven kwam, ben ik geen moment gestopt trots voor haar te voelen.
Maar vandaag ..... vandaag scheen zij trots te kijken. Zij liep naast me en keek me aan, glimlachte
zelfs naar mijn mening. Ik bewonder haar, houdt van haar en elke dag die voorbijgaat hou ik meer
en meer van haar. We hebben de ‘Manifestatie tegen verwaarlozing van dieren’ bijgewoond en zij
heeft met haar hondenfamilie en vrienden rond het centrum van Granada gelopen.Zij heeft geen
moment geaarzeld en liep heel vast op de stoep. Het is met kleine stapjes gegaan, het vrij tussen
mensen en andere honden lopen. Vandaag Ellie heeft als een ster gelopen en gekeken.
Ik dank u allen, die dat mogelijk hebben gemaakt. Ik zag haar net, maar de blik die zij mij
vandaag gaf, was het beste cadeau dat ik kon hebben. Dankzij mijn Gambilla. 
Rocío




Op de foto Rocío Cardona (Pippi Rocío) en Eva Rguez en Ellie met haar rolstoel
Uiteraard vergezeld door Boris,Luna,Brisa en Garrapata.

Desde que mi niña Ellie llegó a mi vida, no he dejado ni un momento de sentirme orgullosa de ella.
Pero hoy.....hoy estaba reluciente, caminaba orgullosa mirando hacia arriba. Caminaba a mi lado y me miraba, para mi parecer sonreía. La admi
ro, la amo y cada día que pasa la quiero mas y más.
Hemos asistido a la manifestacion conrra el abandono y ha caminado junto a su familia y
amigos por todo el centro. No ha titubeado ni un momento, ha pasado firmemente sobre
el empedrado, ha bajado pequeños escalones, se ha movido con soltura entre las personas
y los demás perros. Hoy Ellie ha lucido como una estrella. Gracias a todos. Solo yo la vi,
pero la mirada que me regaló hoy, ha sido el mejor regalo que podía tener.
Gracias mi gambilla.
 Rocío

Geen opmerkingen:

Een reactie posten