Mijn lijst met blogs

maandag 15 september 2014

December 27 2013 Het gaat super met Buddy



December 27 2013 Het gaat super met Buddy


Het gaat heel er goed met Buddy.
Ramona en ik zijn stapel gek op hem en we zouden hem voor geen goud meer willen missen!!!


Het is en blijft natuurlijk een kleine dondersteen die, zodra hij de kans heeft, allerlei
ondeugende dingen doet maar er zit totaal geen kwaad of agressie in hem. Het is een echte
lieverd en zowel Ramona als ik zijn tot over onze oren verliefd op hem. Er is ook een hele
hechte band en vertrouwen tussen ons en Buddy gegroeid. Heerlijk hoor. We zijn echt heel
erg gelukkig met hem.
Ik ben niet zo handig met foto’s mee sturen maar ik ga het nu proberen. Mochten ze er niet
bij zijn dan is het me dus niet gelukt en probeer ik het later nog eens.
Hartelijke groeten,
Hiely en Ramona en een dankbare poot van Buddy.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten