Mijn lijst met blogs

maandag 15 september 2014

Januari 29 2014 Sanne went


Januari 29 2014 Sanne went




Vandaag hebben we weer twee stappen verder genomen met Sanne, en allebei met succes.

Ten eerste : Ik heb ze een tijdje achter in de auto laten zitten, terwijl Alette een badge
voor haar heeft gekocht.Ik zat wel in de auto overigens om te kijken wat er zou gebeuren.
Dat ging helemaal goed.

Ten tweede ; We zijn met haar naar het bos gegaan. Eerst met de lange lijn terugroepen getraind.
Toen hebben we haar heerlijk vrijlaten lopen.Lopen werd rennen, en het eerste kwartier
was ze heerlijk dol, maar ze bleef in de buurt.Toen hebben we een wandeling gemaakt,
waarbij ze steeds voor ons (los) liep. Om iedere vijf meter keek ze of wij er nog waren,
en toen ging madam weer verder.Tijdens de wandeling heeft Sanne nog even vrolijk
kennisgemaakt met ongeveer 10 honden. Dit ging gewoon super goed.

Twee opmerkelijke dingen :
Gisteravond kwam mijn broer mij ophalen, en toen ging Sanne heel stevig tekeer (blaffen)
Die heerlijke worst van jou heeft ze in twee minuten op, en brokken daar trekt ze haar scheve
neusje voor op.

groeten Toon





Geen opmerkingen:

Een reactie posten