Mijn lijst met blogs

maandag 15 september 2014

Januari 5 2014 Het gaat goed met Herman


Januari 5 2014 Het gaat goed met Herman





Herman is nog fit en gezond. Ik zit er boven op, waar ik veel plezier in beleef. Ik probeer z'n vacht
welke nu zichtbaar al is gegroeid klit vrij te houden. Ook z'n nagels geknipt vorige week, en tusen
z'n voetkussen ook een grote klit met vuil verwijderd. Herman is geen klager dus ik moet hem in
de gaten houden. Wat wij wel denken is dat Herman niet alles meer hoort, alsnog is hij 'goed bij
de pinken'. De stank uit zn bek eerst aangegaan, nadat ik informatie heb ingewonnen op een
Cocker forum, met mondspoelwater (ala Listerine), met goed resultaat.

Maar een bezoek aan de dierenarts staat in de planning voor een goede reiniging. Ja, er wordt
aan elkaar geroken en bij elkaar geslapen, Herman is niet meer zo speels, maar ik heb serieus
het idee dat Bono en Herman wel maatjes zijn. Beiden inmiddels een ergonomisch kussen tot hun
beschikking, en Herman nog altijd de baas!

Met vriendelijke groet,

Gosse en Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten