Mijn lijst met blogs

vrijdag 12 september 2014

November 27 2013 Eerste bericht van Casper



Casper (uit het dodingsstation van Gran Canaria gered) door Stichting Alle Honden Een Baas'
is geadopteerd. Zijn bazinnetjes houden een dagboek bij. Hieronder het eerste verhaaltje.




Lieve mensen,

Gisteren ben ik aangekomen in mijn nieuwe huis.
Een leuk huis, met spannende nieuwe dingen.
Ik leerde de poes Pipi kennen (die was bang voor mij),
de geit, de kippen , de schaapjes en de ezels.
De ezels vond ik eng. Daar blafte ik tegen en toen
balkten die tegen mij.
Binnen zit een vogel die tegen me praat. Stom hè?
Als die rondvliegt blaf ik ook tegen hem.
Maar ik was ook erg moe en heb heerlijk in mijn mandje
gelegen (Zie foto). 
Vannacht heb ik goed geslapen, deels in mijn mand en deels op bed!
Vanmorgen moest ik mee naar de fluitgroep. Dat vond ik best leuk.
Ik heb rustig op het kleed gelegen en op mijn kauwstaafje geknaagd.
Nu zit Renilde boven en zit ik onderaan de trap (zie foto).
Ik heb liever dat Renilde beneden komt, dus zit ik te piepen.
Soms praat ze tegen mij, dat scheelt.
Misschien moet ik maar in mijn mand gaan liggen.

Tot zover. Morgen verder.

Lik van Casper/Bob



Geen opmerkingen:

Een reactie posten