Mijn lijst met blogs

donderdag 11 september 2014

Oktober 24 2013 Bericht van Granola, Granola los in bos





Het gaat fantastisch met haar!! Ze kan soms al alleen blijven zonder te huilen. Soms
heeft ze er wat meer moeite mee, maar we hebben alle vertrouwen dat dat steeds
beter moet gaan. De rest is zo goed! Ze loopt met mij zelfs in de wijk los, ze is er zelfverzekerd
genoeg ervoor en maakt met iedereen vriendjes; als ik haar roep komt ze en loopt ze netjes naast me.
Ze kan netjes voor een oversteekpad zitten, zelfs als ik vooruit loop en dan komt ze pas als ik
haar roep. En ze vlucht niet. Ik zie helemaal geen vlucht gedrag meer, alleen maar een
ontzettend vrolijk hondje!!

Katten laat ze gaan maar soms een vogeltje weg jagen is dan
wel leuk... ook Jeffrey is in haar hartje en zijn echte maatjes, daar kom ik zelfs niet tussen.
De hondencursus vindt ze leuk en ze is niet onder de indruk van anderen honden, ook niet
trouwens met wandelen. Ze vindt het wel interessant maar wacht geduldig en kwispelt/
loopt erlangs!
De bench is uit de woonkamer en dit geeft haar een vertrouwd gevoel, ze heeft er een
mooie mand voor terug gekregen. Zo een zelfde mand ligt boven in haar eigen slaapkamertje.
Haar voedingspatroon (ontlasting) is ook helemaal goed, geen klachten (ha ha), ze zit op de brokjes
van een bepaald merk.
Een dikke knuffel van Nola en ons allemaal!!!!!!!

Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten