Mijn lijst met blogs

donderdag 11 september 2014

Oktober 13 2013 En nog een keer Arielle



Oktober 13 2013   En nog een keer Arielle

Nog even een kort berichtje van Arielle. Het gaat heel goed haar!
Inmiddels weten we ook dat ze kleine kinderen niet zo leuk vind, ze waarschuwt eerst
even door te brommen maar als ze haar blijven benaderen vooral bij haar gezicht dan
laat ze haar tandjes zien. Het is duidelijk dat ze niet met kleine kinderen is opgegroeid
en ze vindt al snel allemaal te druk. Geen probleem, zo leren we haar steeds beter kennen.
Zelf ben ik hooggevoelig en dit kan ook bij dieren voorkomen. Arielle reageert ook heel
alert en uiterst gevoelig op geluid, sfeer en pijn. Ik kam haar uiterst voorzichtig en als er
een klitje zit kan ik het beter wegknippen dan uitkammen. Vannacht had ze last van wat
buikkrampen en dan kan ze ook heel zielig piepen. In overleg met de dierenarts was het ook
weer snel opgelost want we hadden Buscopan in huis. We voelen elkaar erg goed aan en
er was van het begin af aan een speciale kIjk. We zijn nu al onafscheidelijk. Ik loop de hele
dag met een grote glimlach op mijn gezicht. We horen bij elkaar!

Dirkje en Michiel een fijne welverdiende vakantie toegewenst’

Lieve groet van Ria en Arielle. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten