Mijn lijst met blogs

donderdag 11 september 2014

Oktober 27 2013 Aankomst Casper en Johnny in Smilde





Casper was meteen stabiel en gezellig. Johnny gestressed. wel meteen goed met deel
honden hier maar we kwamen er al snel achter dat onze camera's hem echt beangstigden.
Camera weggelegd en meteen blijkt het een heerlijke knuffel die steeds contact zoekt.
Beide zijn direct probleemloos in de roedel. Echt spelen willen ze nog niet. Casper kan
heerlijk rollen in het gras en toen ik zijn snoetje aan het knuffelen was en een beetje
gek met mijn vingers deed ging hij daar meteen op in dus nu heb ik het speelbijten in
vingers wel weer getriggerd. maar hij doet het zo zacht en lief. ze hebben allebei net
lekker gegeten maar Johnny heeft niet de brokjes op. wel de lekkere worst en snoep dus
honger zal ie niet lijden. Casper was wat aan het tutten met zijn restant brokjes maar
bedacht toen dat ie het toch maar snel op at voor ik het weg zou halen :) meteen geoefend
met aan zijn bakje zitten en er een lekker snoepje in te doen en hij staat probleemloos toe
dat je er aan zit. het was puur dat ie wat sneller ging eten. Nu mag ie wel wat afspekken
dus als ie komende tijd wat minder zou eten is het echt niet erg.



Johnny
Ze liggen nu alletwee heel lief samen achter mijn stoel op de grond. niet allert maar gewoon
voluit en lekker relaxed. Volgens mij gaat het wel goed komen met die twee
Tot mijn verbazing komt Johnny ook heel makkelijk mee in huis als je hem vraagt. Casper
ligt al lekker in de mandjes. Johnny ligt op de vloer maar wel gewoon midden in de roedel
en je kan merken dat hij zich bij andere honden op zijn gemakt voelt.

De volgende ochtend

Hier vandaag vreselijk regen en storm. het is nog steeds zo donker dat ik licht aan heb in huis.
Johnny en Casper spelen heerlijk met elkaar. Ze hebben vanacht lekker geslapen en lijken het
hier wel naar hun zin te hebben. waren allebei blij toen ik de lijn pakte maar het was zo noodweer
dat ik maar een klein stukje heb gelopen langs de vaart. ze liepen beiden probleemloos mee in
ieder geval en Johnny plastte ook lekker tegen de bomen en leek het leuk te vinden en was
lekker aan het snuffelen. Maar zodra je dan weer de camera pakt.... al doe je het onopgemerkt
als ie aan het spelen is...... helemaal mis. Gekke is dat hij niet bang is van andere dingen in
mijn handen zoals mijn stok of bv de kam (heerlijk vond ie dat) en even de wolfsklauwnagels
knippen.
Het zijn allebei zulke makkelijke lieverds hier. Sereno moet soms wennen aan nieuwelingen
maar met deze 2 ging het meteen goed.

 Casper


Geen opmerkingen:

Een reactie posten